Jul lov

ÅÅ tråkigt jag har inge att göra först tyckte man jul lov jippie nu typ suck..
 Alla kompisar är bort resta, typ. Jag har tappat kontackten med många kompisar käns det som, har inte så många jag vågar ringa. Fast igentligen det skadar ju inte o ringa nån gammal kompis de blir ju inte ledsna precis. (hoppas jag :O) 

 Men ialla fall vad ska man gör på lovet igentligen? Fast jag åker om tre dagar upp till sundsvall och firar jul där hos morfa sen åker jag upp till björnriket med kusiner vi har hyrt en stuga :) skidor me like <3 Måate kanske packa lite ...
Jag har köpt alla presenter nu i alla fall, hoppas jah, vänta.. tänk inte missar nån hmm...


Idag hade jag jul avslutning med cheer leadingen det var jätte kul alltså inte att inte få träna på länge men uppvisningen. 
Det var film tema så alla lag fick varsin film. Mitt lag Jra gick ihop med syrrans lag srA och vi hade "Bring it on" (första) med den töntiga musiken och töntiga rörelserna med spirit fingers hehe det  ar jätte kul..
De alldra minsta laget yte pyttisarna hade askungentema, typ tre åringar i stora färg glada prisess kläningar.. gud vad söt!
Förästen jag gjorde roundat flickis i programet, dock böjda armar men ändå :) När de frågade vilka so kunde göra det fick jag för mig att jag skulle säga ja så det blev så. Jag var ju tvungen att göra  :P

Nu ska jah sova i tusen år.. tills min prins kommer och väcker mig

 God natt
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0