Döööd

första dagen i skolan på en och en halv vecka Tråkigt för geografi ämnes vecka -.- men kul att träffa nära o kära.

Ute träning löpning springa fem varv runt = 2 kilometer, sen utan at vila arhövningar, sittupps plankan kickar scotts staffet och massa andra jobbiga övningar utan att vila i en timme... Säger bara en sak det behövdes.. men efter som jag kom topp tre slipper jag armhövningar nästa träning, (skryt på nu Lisa...)

Nu sitter jag vid det som berukar vara veckans ända familje stund Svenska hollywoods fruar, hehe, fast nu är inte Lydia hemma så ja Men roligt avsnitt Maria Montasami var på hennes dotters cheer tävling och mit lag var så mycket bättre! (änumer skryt) 
26,5 timmar kvar till min födelse dag!

Ovacker mörk bild på mig just nu :P

Puss
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0