Love till koss

GoD MoRGoN
kom just hem från min 30 min morgon promenad som borde hända oftare. Fick koss hörlurar i onsdags och igår så tog jag fram dem och nu är jag kär hehe. Mamma fick prova och hon tyckte det var så  bra att hon ville kanske kaöpa men då blev jag lite rädd och så hon int efickk lyssna mer hur skulle det se ut om hon gick runt i såna och hämsk tanke! tyckte sög på mina gamla mobilhörlurar blev bra det är så bra dunk dunk. De är mycket skönare att promenera med dem! Förut tyckte jag att det var lite överdrivet när alla hade såna men nu är jag också en sån robbot adidas, sss byxor, convers, koss...

Jag har kommit den jätte svåraq gåtan *host* varför min blogg blir så ointresant varje gång jag börjar blogga... Jag blogar bara när jag har tråkigt och då har jag inget och skriva och så lägger jag inte i bilder.

Nu väntar jag bara på  att mamma och pappa ska komma hem från sin spring runda så ska jag och mamma till farsta så ska jah lköpa en del av saras precent ...  ska till hennes fjortis(driv) fest senare hehe bästa fjortonårs tema

   Sara                                 Jag                         Siri

Älskar er <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0