Määäääääät

åå Shit jag var inte äns hungrig.. Men sen var dem ju tvungna att laga så god mat så man åt sig prop mätt! Och sen lagade vi jätte god jordgubbssås och chokladsås som vi åt till glass alltså nu sitter jag här helt matt i soffan ch kan inte röra mig... Kollar på nått prpgram på 1an "Vem blir Julia"  man ska typ hitta en Julia till "Romeo och Julia" där Måns spelar Romeo... Alltså man märker att sverge har brist på bra program. Som också Anna Anka söker assistent, vad är det för program...  Nu sitter jag mest och kollar på hur fint sminkade alla är...

Idag har polens president dött det var ju tragist. Lillen har inte kommit hem och ätit middag det var ju kanske inte lika tråkigt menmen.

På onsdag är det den 14/4 gissa vad som somhänder då ju jag fyller fjorton år fjortis  hah nej driv bild...
Men här är en bild från mitt "kallas" förra året
 
ungäfär samma årtid förra året men nu kan man inte gå i t-shirt precis -.-
Bilden passa bra för vi tog ut stutts matta i morse :)

NU börja Milenium Flikan som lekte med elden
 
Ha det gött <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0