Siri gästbloggar

Hejsan allihopa, det är Lisas kompis Siri här! Jag har märkt att Lisa inte uppdaterat så bra på sistone, så jag tänkte ingripa. Men vem är jag då? Jadu, bra fråga! Det växlar lite från dag till dag faktiskt, men just nu är jag en positiv individ som skiter i vad alla andra tycker. Men tyvärr är det inte alltid så. Ibland känns det som om jag har så mycket att leva upp till (å Siri du kommer få MVG i alla ämnen, å Siri du skulle aldrig göra något dumt, å Siri du är den perfekta eleven, å Siri du är den perfekta människan...) att jag börjar spela istället.
Men jag har mina stunder då jag är stolt över mig själv som jag är och verkligen känner mig perfekt trots mina brister. Som nu typ.
Och så undrar någon läsare, röker jag? Dricker jag? Nej fan, så dum är jag inte. Jag är bara tretton för i helvete, hur kan man påbörja sabotaget av sitt liv redan innan man är fullvuxen?

Får jag verkligen inkräkta här på Lisas blogg och skriva ett så egoistviserat inlägg? Jadu, bra fråga. Men jag tvivlar på att Lisa har något imot det. Hon får slå mig i så fall.

Vart har min fina snickartumme tagit vägen?

Snart ska jag möta upp en kompis så ska vi gå till majbrasan, så jag får tyvärr avsluta denna gästblogg här. Ha en underbar valborgsmässoafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0