Sky view


Tjenixen

 Har tråkigt så slänger in ett inlägg ...  

Nu sitter jag och kollar på när mamma, pappa, farmor och morfar speler fråge spel jippie (not).
Dagen i snabba drag : vakna upp hos Junie åt god frukost kom hem åkte till globen och åkte upp i hissen sky view det var väl lite kul, Men inte överdrivet så som dem värkade tro, värsta drmatiska musiken och allt det var nästan pinsamt hehe. Det är  lite wb sky walk Gran canyon london eye London och alla dem där... 
och nu har inte så mycket mer planerat näst sista dagen på lovet  och imorgon har jag fyra och en halv timmes tränin inte sådär hjätte taggad kanske.

lite bilder:
  


Men sen blev jag lite glad för jag fick min bikinifrån h&m katalogen


Överdelen var lite för liten men ja ja det funkar .. 


Hoppas du har ett bar slut på lovet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0