Ja och så var det ju det där med rubrikerna..

Hade glömt hur svårt det var att komma på bra rubrik
Hej provade logga in här bara för att typ.. fick återställa nytt lösenord för jag hade glömt bort det gamla...
Jag kanske ska börja blogga för att påmina mig själv saker typ: glöm inte göra det.. o.s.v. eller? haha inte för att det kommer vara intressant att läsa men bra för mig själv.. Jag har dock haft en besökare nån gång ibland en gång hade jag till och med två! woho trogna läsare hah ne måste vara nån kommit fel eftersom jag inte har bloggat på flera år ;) Men Hej till dig som läser annars!
Nu är Sara här hon sov här.. Igår åt vi på Bella vista. Skit gott! jag åt karl Johan (svamp) risotto (stavas det så?)mmm i alla fall..
sen kolla på på Pretty little liers vilket är världens bästa serie enligt mig! så sjukt spännande..
Sen garvade vi till Lillabloggen!
våran gud! Sara är typ kär i han haha sa inte att jag sa det! ne skoja..
Jag var dock lite tråkig slockna vid ett, behövde ta igen sömn för hela veckan typ.. Det är ju då första veckan på vårterminen, snart nationella prov för alla som går i nian vilket jag gör, sista terminen på åsö!
Vi kanske hörs! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0