Seg söndag

Vaknade runt elva men spenderade ändå en timme kvar i sängen framför datorn.. Sedan gick jag igenom hela hinduismen kapitlet tills so provet på tisdag. Kände mig jävligt seg, så jag tog en kort promenad för att få lite frisk luft. Efter fortsatte jag med buddismen kapitlet. Båda innehåller jätte många svåra ord som jag har väldigt problem att lära mig.
Sedan var det dax för tre timmars träning. Det har varit oklart hur vi ska göra det är endast en månad tills DM, men idag kom två gamla tränare och ska hjälpa oss och det känns mycket bättre nu som man kan slappna av lite nu!
Läxor: eng artiklar mån, so prov tis, svenska essä (nån som vet vad det är liksom), diabete power point presentation, no prov någon gång snart, matte repitera... Har ungefär hunnit med en sak på den där listan som jag hade tänkt att jag skulle göra allt i helgen upps!
Juste jag vet att alla mina inlägg innehåller stavfel, dubbla ord, missade ord o.s.v. men jag kontroll läser faxtist varje inläggen med missar alltid något ändå har alltid varit dålig på det har säkert en släng dyslexi. Okej jag behövde googla på hur det stavades, korkat att just det ordet ska vara svår stavat! Men det är liksom bra träning för mig att skriva här så ha förståelse!
bild från fredag sara har kul med min webbcam!
Shower time!
Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0