Självmords MVG text

Åkte som sagt till Hötorget och mötte Siri, och på väg till tunnelbanan mötte jag snyggingen Junie som skulle till t-centralen så jag fick sällskap, trevligt trevligt!
Det blev ingen bio eftersom biljetterna var slut men vi gick till ett fik istället och satt där och pratade. Sen gick vi också och kollad lite i affärer. Köpte bara en ögonfransböjare för 10kr på In och Fin.
Ingen av oss var särskilt pigg så vi åkte hem till mig och hamnade framför datorn med varsin kopp te!
Sen försökte vi oss också på MVG texten till religons provet på tisdag, men den var omöjlig.. Vi satt seriöst i fyrtio minuter och försökte läsa igenom den (samtidigt som vi spelade in med webbcam haha) men det gick inte man förstod ingen ting och den var grymt tråkig! Vi kom kanske halva. Därav rubriken..
försöker förstå!
ger upp..
men vi komme bli storslagna ändå!
Följde med Siri en bit på vägen hem för att få lite luft. Men nu sitter jag här och försöker plugga igen, helt ensam en lördag kväll haha foreveralone, mamma och pappa är i Uppsala på femtioårsfest tror jag, Lydia är väl ute nån starns och Jenny jobbar.. Ska dock möta henne när hon slutar snart. Vill kolla på en ny serie som börjat som heter Revenge, så det kanske vi kan göra!
Nej nu får jag inget plugg gjort!
Fast kom precis på att jag inte har ätit middag än det måste jag ju göra nu!
trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0