Prestationsångest

Kom på att jag hade en blogg ju så jag slänger in ett lite inte så positivt inlägg. Dagen har väl inte varit en av de bästa precis.. Vaknade på fel sida helt enkelt. Och för att inte tala om SO provet... det går bara att beskriva med ett ord prestationsångest! Men jag fick ner en halvdan variant av MVG frågorna i alla fall, tillslut, efter någon timmes sådär extra tid.. Men det är svårt att inte stressa upp sig när man vet att det är ungefär 99,9%  av slutbetyget i religon och man verkligen inte fattar någonting. Kände mig som lilla Lisa 10 år ingen, hon som grät över allting.
Igentligen borde jag sitta och planera min svenska Essä om ondska nu, eftersom vi imorgon senast ska ha en klar ide och minst 3 verk och vara redo att börja skriva. Vilket jag typ inte alls är i närheten av men jag får sova på saken ehh.. Fick i alla fall några matte tal gjorda ikväll och då kände jag mig lite smart.
Efter skolan var jag och mamma på kunskapsgymnasiet i globens öppna hus, den verkade bra men inget jag kommer ha som första handsval kanske.
Så ska jag få mig en tillräckligt lång skönhetssömn och se till att vakna på rätt sida imorn. För after rain comes sunshine right?
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0