sammanfattning

Det var kul att blogga så.. Nu har sara gått, efterom det var ett tag sen jag blogga (förutom inlägget under då), tänkte jag göra en lista på vad som har hänt i mitt liv.

Jag går fortfarande på cheer leading i hanonge cheer elite JrA.
Jag går som jag skrev förut i nian på ÅSÖ, ska snart söka gymnasium då? Så jag är 15 men fyller 16 om ungefär tre månader..
Var tvungen HAHA!

Jag tycker one directions är fett snygga!
deras nya musik video som kom ut igår!
Min kusin Jenny har flyttat hit från Sundsvall, så jag bor nu med mamma, pappa, Lydia, Jenny och katterna Leon och Lillen.
Jag äger en vit I-phone 4s, min älskling! (fick i julklapp).
Okej det här kanske inte var en sån jätte bra ide har inte hänt så mycket..
Hittade precis en snus eller vad man säger under min matta i mitt rum. Och eftersom jag inte snusar så måste de vara från lydas nyårsfest som spårade ut så bl.a vardagsrums bordet gick söner. Men grejen är att Lydia lovade att ingen mer än hon inte varit i mitt rum, och Lydia vet antagligen bättre än att lägga snus på mitt golv. får förhöra hon när hon vaknar! Eller nej jag ska skriva det på hennes logg Facebook så alla kan se!
Ska på stan med Siri och förhoppningsvis se My week with Marilyn på bio :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0